Re: togt 78 Dato: 11/08-06 21:22 |
Hej igen
I mit lille fravær tror jeg at jeg er kommet i tanke om hvem 54 er..mørkhåret tynd fyr med briller...fra Kalundborg Ik???
Jeg bor i Rødovre, har to børn, Mikkel fra 2001 og Laura fra 2004.
Efter Danmark var jeg 2 år i Kongens klæder, på henholdsvis Skive, Varde og Sjælsmark Kaserne. Gik derefter i Murerlære og arbejder stadig som dette.
Jeg så jo mange fra "holdet" til den fest som 68 og 79 holdt i ...var det 1999, også 29 så vidt jeg husker, Desværre blev det ved denne ene gang og der blev aldrig fulgt op på det.
Mødte nr.7 Jan Tougaard, på Langelands festivalen i 97, og er blevet ringet op af nr.11, Páll Slættanæs -også omkring 97- midt om natten fra en bar i Thorshavn i en kæmpe brandert, det viste sig at han var faldet i snak med en færøsk pige jeg kender..de havde snakket om Danmark..og Hey..de kendte begge mig og besluttede sig åbenbart for at spolere min nattesøvn.
og så har jeg jo her på det sidste set en hel del til nr.37 Dan Jochumsen..men kun i det danske mediebilled, og vist ikke for det helt igennem positive hvis man altså skal tro Ekstra Bladet:
[ekstrabladet.dk]
Jeg ligger inde med en mappe fyldt med gamle Danmarks ting, heriblandt den "sjove tal" liste vi fik til sidst, og den gamle adresse liste, Har også Pálls gamle adresse, hvis Peter har lyst til at gøre forsøget for at få fat i noget film..det kunne jo være hans forældre.
hyg jer..
(sidder og retter mærkelige sætning, derfor alle de redigeringer...tror sku sengen kalder på mine trætte øjne )
Redigeret 5 gang(e). Sidst ændret 11/08/2006 22:59 af Holme.
|